En ny start...?

Hejsan, jag heter Matilda och jag försöker skapa en modeblogg här då. Lycka till säger jag bara, för här där jag bor, Skellefteå, så finns det ej mycket att erbjuda.
Att vara annorlunda vill ju alla vara, men hur lätt är det i denna stad där nästan alla känner varandra? (Rättning: De annorlunda kanske ibland vill vara mer normala) Man vet vilka de flesta är, annars kan säkert någon polare som känner en kompis som känner en kompis kusin säga vem den är.
Ni förstår väl?

Jag var i Stockholm i slutet av mars, det var väldigt trevligt! Och alla dessa affärer och männsikor! Wow, säger jag bara. Man såg så mycket olika mode som aldrig skulle kunna påträffas i Skellefteå.
Okej, det låter som jag trackar ner på mitt hem, men det skulle jag aldrig göra. Jag älskar Skellefteå, men det skulle kunna förbättras.
Och en annan sak, secondhandshopping. Som om det finns något bra ställe här i närheten? Man läser i alla tidningar att secondhand är väldigt inne och alla kändisar, som M-K och Ashley Olsen har väldigt snygga sådana kläder, men det går ju inte att hitta!
Jaja, nu har jag skrivit av mig lite för just nu.
(Om inte min syrra skulle vägra att hjälpa mig fota lite så skulle jag ha lagt in lite bilder.)


Så, vad har den här dagen att erbjuda?
Jag tänkte åka till Julia idag, för att rida och prata med henne och alla djuren, men vet inte om jag orkar köra moppe så länge. (Det tar en dryg timme att ta sig dit)
Jag måste ringa och snacka med henne hursomhelst, så jag tror jag far imorgon.
Syrran ska iväg till Norsjö för att sova hos en kompis, och jag är kvar här och gör ingenting.
Igår skrev jag en hel del noveller så min kreativa sida är lite uttömd.

Okej, jag ska FÖRSÖKA lägga in lite bilder, bara för att ha gjort någonting idag!
Ha det bäst! Kram Matilda

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: