En snabbtur till stallet

Amanda ringde och frågade om hon kunde ta Ruffa idag. Jag är ju snäll av mig och sa ja. Sen tittade jag ut, såg ett ruskigt snöoväder, och gottade mig rejält.
Men Ruffabiten som jag är, var jag bara tvungen att ta en tur till stallet och fylla Ruffas kvällshink med morötter. Slutade med att jag fick "fin-mocka", fylla spån, fylla nytt vatten, skölja Ruffas träns som hängde framme, och göra morgon-betfor.
Tur att jag är hängiven.

Vi har varit på besök hos kusinerna, Joakim fyller 19 år idag. Vi kollade på blocket.se på en söt valp, blandning: Papillon, chihuahua dvärgpudel, kinesisk nakenhund, cavalier och mops. En riktig gatukorsning så att säga! Grymt söt.

Nu ska jag snart klippa mamma och pappa, sen ska jag göra en namnskylt till Ruffas box. Och så ska jag äta lite glass.
Vi hörs! /M.
Anna

Jag är också Ruffabiten, bokstavligen ;)

Datum: 2008-04-14 Tid: 12:55:16
Anna

Komigen-uppdatera-blogg! ;)

Datum: 2008-04-14 Tid: 15:42:55
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: