Grey's Anatomy

Jag brukar inte titta bort när de opererar i Grey's Anatomy, men pennan i ögat i dagens avsnitt var bara lite för mkt.
Glömde du bort det igen, Anna? ;)

Jag brottades med Cissi idag igen, och kastade ner henne på golvet. Och slog i mina knän så de började blöda. Lyckat.
Ska hjälpa henne med Josse imorn, hoppas hon är snäll och inte på Avkastarhumör. Jag måste plugga på Nk:n imorn oxå, har prov på fredag.

image77

Vi ska lämna in vad vi vill ha för tillvalsämnen på fredag oxå. Det var helt sjukt, nästan allt låg på tis-em, så jag kunde inte välja Engelska B och Matte B. Fast det blev typ ändrat. Jag vill ju inte gå Fysik A eller Spanska A ist.
Engelska och matte är ju lite nödvändigare om man ska plugga vidare sen.

Jag tänker inte vara frisör i hela mitt liv, även om jag kanske går tillbaka till det. Ombyte gör att man växer som människa, det tror jag verkligen.
Anna

Nä, jag kom ihåg det! :O
Fysik behöver du ju egentligen bara om du ska gå någon ingengörskurs... Matten är dock jättebra att ha
samma med engelskan, minst B!

Datum: 2008-04-02 Tid: 22:20:51
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: