Måndag

Ja, vaknade lite för sent, men det gick fint ändå! Vi hade frisörteknik hela dagen idag, och jag har hunnit med en hel del grejer! Började att rulla permanent på ett dockhuvud, sen gjorde jag två andra moment som jag inte hunnit göra innan. Så jag ligger inte efter med något nu.
Efter frisörtekniken gick jag mot stallet, och en bil stannade mitt i vägen. Det var typ Therese från stackgrönnan som sett mig och hon skjutsade mig till stallet. De hade just varit på Srk.

I stallet var det tomt när jag kom men så, från ingenstans, dök en stor traktor med ett ännu större lass hö upp just utanför stallet. Ruffa tjurade och försökte springa rätt över Katrins gård. Jag hängde efter i släptåg i grimskaftet.
Det vart en tur ut iaf, mot cykelvägen. Jag red upp på en stig som hade en orienterings-orange-grej på sidan, men efter ett tag blev det tvärdjupt, och vi fick stora problem att ta oss tillbaka.
Men vädret var fint iaf.
Cissi red runt på Josse och galopperade på banan. Den var finare och bättre än jag hade trott! Jag tänkte hålla lektion för henne tills pappa kom och skulle hämta mig. I en traktor! Det var ganska skakigt måste jag säga.
Hedda var en tok när jag tog in henne från hundgården.
Det var väl allt som hänt hitills.
image86

Hörs senare! /M.
Anna

Jag såg hölasset när jag åke förbi me bussen :P
Varför en traktor? :P

Datum: 2008-04-14 Tid: 20:37:58
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: