Nyheter!

Nu har jag äntligen kommit in på blogg.se! Har varit lite strul med allt det här bytet.
Jag har en massa saker att berätta! Birgitta hjälpte mig genom att byta morgon med mig. Eller vi bytte helt, hon tar min torsdagmorgon så tar jag hennes lördagkväll. Då kan Ruffa (Ja, jag skriver ut hela hennes namn nu. Jag orkar inte hålla det "heeemligt".) Så jag ringde till Bea för att höra om det avr okej. Och då sa hon en massa andra grejer.
"Ja, jag och Katrin har pratat lite om Ruffas framtid. Jag känner att det inte ger så mkt för mig att ha halva Ruffa. Det var ju mest för Amanda och Tuva-Lis skull, så att de kan få upp hästintresset. Men de rider knappt, du vet ju." Jag började nästan bli rädd, vem visste vad hon skulle säja härnäst?!
Skulle de sälja Ruffa?!
"Så vi tänkte att du kanske ville ta över henne helt, alltså helfodervärd."

Oj. Jag blev eld och lågor! Ska skriva mer sen.
Helle

Va? :O :D Ska du ha hela Ruffa? :D

Datum: 2008-04-01 Tid: 21:10:34
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: