Okej, två minuter

Jag kom ju på att jag inte skrivit klart om Ruffa! Yes, mohaha!
Ja, i sommar, trodde Bea, att jag skulle kunna få ha henne någonstans själv. Fast det var ju bara Bea som trodde det. Jag nämnde att jag inte ville ha henne i Bodan, eftersom hon kommer bli tjock och fet och enorm då.
Det är ju inte bra för hennes stackars leder.
Vi kanske skulle kunna ha henne i Tuvan mest, och sen någon vecka i Bodan. Hoppasdet funkar för Katrin!
Skulle vara RÅKUL!

Eller kanske jag kan ha henne hemma, eller i Innervik... Det skulle bli den ultimata sommaren! Särskilt om jag får sommarjobba hos Anna!
Jag kommer börja gråta av lycka!

Jag ska cykla mkt i sommar, Sanna ska ha moppen mest.
Mihi!

Love /M.
Anna

Så roligt :)

Datum: 2008-04-02 Tid: 08:36:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: