Onsdag

Kändes segt att kliva upp imorse, funderade på att ta moppen, men ångrade mig. Så jag åkte buss.
Inte mkt folk här idag.

Jag och Cissi ska rida ut idag, Ruffa har fått stå i två dar nu. Jag räknar inte med skritturen igår, vi var ute i typ en halvtimme. Låter kanske inte så farligt, men det är en himla kort ridtur. Längs tuvavägen! Kändes som tre sekunder.
Nä, vi ska ut och rida ordentligt idag. Trava och galoppera.
WWWIIIIIIEEEEEEEEEEE!

Nu har vi materialkunskap, jag är väl inte jättepeppad.
Och snart är det valborgs. Jag har glömt min mobil hemma.

Nu har jag skrivit en del ovärda saker, förlåt. Later!
Helle

Jag vill oxå rida! ;D Tur att jag har lektion på fredag :)

Datum: 2008-04-23 Tid: 10:00:07
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: