Ridlektionen

Jag kom mig hem idag iaf, var och mockade och fixade hos Ruffa. Solen skiner ute nu, klockan är tjugo i sju.
På svenskan idag så ska vi göra en sammanfattning om en text vi fått som handlar och grekiska gudar. Typ sagor/myter.

Jag och Carro var ganska roade, vi ritade väldigt snygga små gubbar och monster till våran redovisning. På Paint. Ni kan ju tänka er resultatet! Och på lunchen jobbade vi matte, så vi kunde sluta vid två redan! Jag fattar typ allt som vi gör just nu (ta i trä), men det tar lite mer tid när man ska rita koordinatsystem och sånt.


Nu är jag hemma från ridlektionen och jag red Felix. Han var tjollrig.

Ida var bra idag.

Och jag såg Cissi bråka med Josse när vi körde förbi stallet. Haha, de är ena små busar, de där två!
Idag måste jag gå och lägga mig tidigare, så att jag inte är så trött imorn. Jag lär ju somna på materialkunskapen.

! /M.

Helle

Haha, jag har sovmorgon så jag kan vara vaken hur länge jag vill ;P

Datum: 2008-04-15 Tid: 18:58:09
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se
Anna

Det därför man har en grafritande miniräknare, serru ;)

Datum: 2008-04-15 Tid: 19:36:07
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: