Ridtur i solskenet

Jag red på banan idag, mest iaf. Det fanns några bommar och sockerbitar framme redan, så jag byggde lite hinder. Hon var jätteduktig, om än ganska "hetsig". Jag skumpade en del, och höll på att glida av en gång! Det var hur roligt som helst, jag tror att hon börjar bli lite smalare så det är svårare att sitta kvar. Inte för att det någosin varit ett problem när jag ridit barbacka.
Men hon ville nog galoppera av sig lite tror jag, och när jag travade av var hon hur fin som helst! Jag kunde träna lite smidighet på serpentinbågar. Det har inte gått så bra annars så konstigt som banan är plogad.

Dahl's-bussen var hos oss idag, köpte en klippkappa och ett värmeskyddande spray.
Imorn har vi nationella engelskaprov, jag måste lägga mig tidigt så jag har energin imorn. Camilla fyller år imorn oxå, och jag har intaget.

Jag tror jag ska se nån film, duscha och kanske tvätta lite kläder nu. Det är typ inget Grey's ikv, det har väl inte slutat för säsongen? Det kan ju inte stämma, det är de där matcherna som gör att jag missar det!
Morr...
Nåja! /M.

Anna

Men åh, inge Grey's :(

Datum: 2008-04-16 Tid: 20:41:04
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Vi har oxå nationellt prov imorron :S Suck!

Datum: 2008-04-16 Tid: 21:27:27
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: