The Parent Trap

Hehe, en liten film såhär på söndagskvällen. Lindsay Lohan var för söt när hon var liten!
Jag hade 11 kommentarer när jag loggade in! Det är typ mitt rekord, shit alltså=)

image82

Okej, nästa vecka känns ganska ok, mest för att för varje vecka som går närmar vi oss sommarlovet!
På måndag, alltså imorn, har vi endast Frisörteknik. Och jag ska på min sminkningskurs på Make Up Store! Sen ska jag till stallet.
Och tisdag har vi ridning, förhoppningsvis sitsträning. Och jag ska till stallet.
Sen kommer veckan rulla på. Fast jag har prov i datakunskap på onsdag! How could I forget?!
Kul, då måste man ju plugga till det oxå. Kul. Det här sista ordet dryper av sarkasm, ni måste bara använda er fantasi små barn.
Nu ska jag sova! Later! /M.
Anna

Och hur pluggar man till ett dataprov? :P

Datum: 2008-04-06 Tid: 22:18:21
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: