Tisdag betyder ridlektion

Red Cindra, och hon gick en lektion före. Jag är lat så jag blev lite småglad.
Seg häst i början, men hon gick riktigt bra efter ett tag! Förra gången jag red henne gick det inte bra alls, och jag var inte så jättepeppad. Men fin var hon!
Jag slutade tidigare idag, för jag räknade matte redan på lunchen. Vi har prov nästa vecka, på funktioner och annat.
Men iaf, jag hann till stallet och red en liten kort-sväng med Moa och Sue-Ellen som promenerade efter. Och imorn ska jag och Cissi ut och rida. Det kommer nog bli härligt, om vädret är lika fint imorn som idag!

Ja, det är nästan sommar, men jag såg just Polarexpressen. Jag fick nästan jul-känslor! Känns knäppt.
Men bra var den.

Nu ska jag duscha, och sen ska jag nog ta det lite lugnt. Ciao!
Helle

Cindra är så söt :)

Datum: 2008-04-23 Tid: 07:55:00
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: