Tuesday mornin'

Stavas så va?
Sitter här vid min dator som inte kan synkronisera. Så de flesta av mina grejer har inte kommit tillbaka efter ghostningen. Tack och lov så finns det på skolans server lr nå.
Men ändå, irriterande.

Idag ska vi dansa Linedance! Hur ofta gör man sånt? Jag tror det kommer bli riktigt roligt.
Men en sak som inte är roligt är att jag inte kan logga in på fronter hemifrån. Måste ju kunna logga in och hämta skoluppgifter och sånt. Men nej då.
Så nu har jag laddat hem en massa sidor som vi ska ha på provet imorn. I datakunskap! Härrrrrligt,

Jag drömde om smink inatt. Och hår. Inte så konstigt efter vad vi gjorde igår kanske. Men när jag vaknade var jag jätteexalterad på att testa mitt smink!
Nåja, nu ska jag läsa igenom de där dumma data-sidorna.

(På tavlan står det "Lämnas in på fronter i mappen: Referat "Bajs" lektion v 15.)
Höhö.
Anna

Haha, gud vad du låter som en datanörd när du snackar om servrar och fronter och allt (A) Haha, nä, du är söt ^^,

Datum: 2008-04-08 Tid: 13:03:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: