Vad ska jag skriva som rubrik?

Nu är det morgon, och jag har hunnit med otroligt många saker. Som att.. Tvätta. Och ta en dusch. Och slå på datorn.
Jag tror jag ska hämta mig lite frukost och spela lite Ratchet and Clank. Jag håller fortfarande på med mitt uppdrag - Att gå upp i vikt. Det har väl gått två dar nu. Jag har ingen våg så jag vet inte hur långt jag har kommit på de här timmarna.
T ex. igår så åt jag två mackor, en banan, en bulle, en del mintkakor, några nötter, ett päron, några salta katter, en bit kexchoklad, grillat med friterade pommes (japp, vi har fått en fritös) några rån med smör på, två rostade mackor och så slank det nog ner några glas vatten.
Och ja, jag är lika förvånad som er att jag kom ihåg alla saker jag ätit.

Jag ska ut och rida idag, Ruffa ska få sin motion. Efter det där med täcket så är jag mer motiverad än någonsin.
Later! /M.
j

sådär mke äter typ jag i vanliga fall.. :(

men ja har faktiskt skärpt mig lite & ändrat mina vanor till lite nyttigare, för jag vill ju gå ner istället för upp ;)

Datum: 2008-04-06 Tid: 13:45:45
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se
Anna

Min motivation med Fuga är typ lika med noll just nu, har inte kört på två veckor bara för att jag helt enkelt inte kännt för det...

Datum: 2008-04-06 Tid: 13:46:38
Helle

Ratchet & Clank is the shit!

Datum: 2008-04-06 Tid: 16:26:27
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: