Vad ska man säga? Jag är bra.

Jag är jättebra på att planera mitt skolarbete, t.ex. igår så pluggade jag väldigt bra på dataprovet vi ska ha idag. Sen läste jag igenom kapitlet vi skulle läsa inför materialkunskapslektionen. Så jag kan allt nu.
Haha, nu lurar jag mig själv.

Faktum är att jag knappt gjorde något alls igår, och jag orkar verkligen inte. Jag tror vi har ett nationellt prov imorgonbitti, men annars har jag nog inga läxor alls efter idag. Så jag vill att skoldagen ska gå fort!
På fredag ska vi shoppa inför helgen, och kanske ska jag åka slalom med Nico och Anders.
Jag vill verkligen åka slalom! Och idag ska jag rida ut i snöblåsten, hoppas underlaget är bra på cykelvägen och där runt.

Nu skajag se om jag fått nåt mail sen imorse.
Anna

Jag och Alva har pluggat fysik i tre timmar! HA! Slå det ;) VI är bra ;)

Datum: 2008-04-09 Tid: 20:21:12
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: