What a day!

Började med två nationella prov. Och sen ett matteprov. Det var väl ganska ok, men efter provet skulle vi fortsätta räkna, och det var statistik! Hur enkelt som helst, som tur var, men långdrygt och segt.
Jag fick typ spasmer, och satt typ och spände mig för att det var så tråkigt. Jag fuskade nog lite med de där uppgifterna (A) Men lätt var det.
Så gick jag ut ur skolan, och träffades av en värmevåg! Innan jag nått stallet var jag svettig och trött.
Inte konstigt, jag måste köpa en vårjacka, den jag har nu är typ varm! Nåja, i stallet var det mysigt och jag blev glad.
Nu ska jag snart till Srk och rida. Ruffa får vila idag. Och kanske imorn. Om någon har börjat skjuta raketer iaf!

De flesta kommer nog skippa datakunskapen imorn. Jag vill, men kommer antagligen inte.
Helle

Haha, springer du också omkring i vinterjacka fortfarande? :P

Datum: 2008-04-30 Tid: 07:56:13
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: