Hey now - Augustana

Jag missade när mamma for och handlade, för andra gången! Det hade varit bra om jag kunnat följa med, det finns lite saker som jag skulle behöva.
Sen måste jag på Royal + Granngården. Och en skoare skulle vara bra att få tag i. Bea skulle höra med Arnie.
Hihi, jag ska shoppa skor för första gången. (Misstolka om ni så vill)

Jag fattar inte hur cool han är, supercool. Vi släppte ihop hästarna idag, och den enda som var lite halv-sur var Ruffa. Haha, sursto? Eller? Han bara kollar sig runt lite, och anpassar sig jättebra. Jag är klart imponerad!
Anna kunde inte följa med, hon skulle jobba, men Cissi frågade om jag kunde hålla lektion för henne, så det blev inte tråkigt iaf. Jag hade inte planerat nåt, men det blev tempoväxlingar och lite sånt, halter från trav och ännu mer träning på galoppfattningar. Josse var rätt pigg, men jag satt dem verkligen i arbete så hon var nog lite slut och nöjd sen.

Vet inte om jag sagt det, men Tina är här, och ikv blir det surströmming och lite annat.
Helle

Jag vill också på Royal :) De har tagit hem såna tyglar som jag vill ha :D

Datum: 2008-08-30 Tid: 19:25:43
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: