Boring ?

Det här var lite lättare att svara på.

1. När gick du upp idag?
Halv elva eller nåt liknande. Men så drog jag mig och njöt ordentligt av att få sova.

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter i öronen, pärlor runt halsen.

3. Senaste filmen du såg på bio?
Sex and the City, som jag börjat gilla rejält på senaste^^

4. Favorit-TV- program?
Grey's, SATC, Simpsons m.fl.

5. Vad åt du till frukost?
Inte mkt, två hårdbrödsmackor och en bit korv. Svältmat xP

6. Vad är ditt andranamn?
Åsa efter mamma..

7. Din favoritmat?.
Svårt, jag gillar olika saker,

8. Vilken mat gillar du inte?
Ärtsoppa, palt, surströmming, leverbiff

9. Favoritchips?
Naturchips eller vad det nu kallas, mumma!

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Augustanas Can't Love, Can't Hurt!

11. Vilken bil kör du?
Hehe, jag övningskör bara än så länge.. Kom tillbaka senare.

12. Favoritmacka?
Det mesta som har smör på sig.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Vettefan, det varierar.

14. Om du fick åka vart du ville på semester?
Island, Usa, Storbritannien, m.fl! :D

15. Favoritklädmärke?
Sånt brukar inte jag bry mig om.

16. Favorittid på dagen?
Jag gillar de flesta tiderna på dagen, men sådär 3-4 på morgonen ska man vara ute och promenera på sommaren.

17. Var är du född?
Skellefteå BB.

18. Vilken är din favoritsport att se på?
Irländsk julafton!
Eller så kanske nåt häst-relaterat ;)

19. Coca Cola eller Pepsi?
Coke for life!

20. Fotboll eller ishockey?
Okej, inget av dem.

21. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Mer en mitt-på-dagen-människa.

22. Pedikyr eller manikyr?
Men båda måste det ju vara! =)

23. Vad ville du bli när du var liten?
Miljonär?

24. Bästa barndomsminnet?
Det finns många lyckliga saker, springa runt och so on.

25. Varit i Afrika ?
Nej, inte än.

26. Varit med om en bilolycka?
Nej, ta i trä!

27. Favoritdag i veckan?
Fredag antar jag.

28. Favoritrestaurant?
Haha, det finns knappt några här så.

29. Favoritblommor?
Skogstjärnor och blåklockor.

30. Favorit-snabbmatsrestaurant
Dallas.

31. Äger du en cykel?
Ja, men den är för liten.

32. Läggdags?
När jag gjort klart det här.

33. Vad lyssnar du till just nu?
Augustanas Sunday, och Sanna som bläddrari tidningen.

34. Favorit färg
Grönt tror jag.

35. Hur många tatueringar har du?
Ingen, men när jag hittat nåt som jag skulle vilja föreviga så då smäller det!

Helle

;D

Datum: 2008-08-04 Tid: 21:27:38
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: