Augustana - Stars and Boulevards

Ja, då har man jobbat och sånt. Jag hade fått för mig att vi skulle börja kl 13, men halv 11 ringer Lollo och undrar var jag är. Vi skulle vara där 11. Tack och lov och var de rätt flexibla och vi for så snabbt vi kunde. Mkt mer folk än vad jag hade förväntat mig men ponnyridningen gick rätt trögt. Vi fick våra utlovade pengar och en hamburgare oxå. Gött.

Och så har jag städat i stallet, Cissi hjälpte till men jag kan ju säga att jag gjorde typ allt. Skyffla ut äckligt, dammigt råttskit-hö som folk lämnat efter sig, slänga ut sopor och rensa bort gamla grejer. Nu ser det bättre ut iaf.
Skulle inte vara förvånad om jag får råttpest lr nå, fast jag virade en handduk runt ansiktet och andandes genom den. Jag såg nog rätt mysko ut.



En tålmodig ängel.
Anna

Jag var där klockan nio och lämnade hoppborgen, då kryllade det ju av småttingar :P

Datum: 2008-08-23 Tid: 21:51:29
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: