All again for you - We The Kings

Stallet är målat nu! Tog rätt så lång tid, men snyggt blev det! Imorn, IMORN, IMOOORN!



STEG 1

Namn: Matilda Sundin.

Ålder: 17.
Bor: Skellefteå.
Ögonfärg: Typ grön-blåa.. I totally blanked.
Hårfärg: Mörkbrunt, färgat då.
Skostorlek: 40-41.
Civilstatus: Singel.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Kär: Nope, sånt är för andra människor..?

STEG 2
Skor som du bar idag: Svarta, trasig gympaskor, sen ett par likadana röda. Fast ännu trasigare!
Dina svagheter?: Stick in butt sometimes.
Rädsla: Vara fast i ett tråkigt liv, att min familj eller nån av mina vänner skulle dö, krig.

STEG 3

Första tanke när du vaknar: Snoooza!
När somnar du: Efter att jag bloggat, borstat tänderna och städat hos chillorna.

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Aldrig pepsi!
McDonalds eller Burger King: Dallas is the shit.
Adidas eller Nike: Vad är skillnaden?
Lipton Ice Tea eller Nestea: Jag dricker sällan te, och skulle jag dricka det så knappast is-te!
Choklad eller vanilj: CHOKLAD FÖR FAN!

STEG 5
Svär du? Mer och mer känner jag. Inför barn oxå
Sjunger du? Jo, och mest när jag kör moppe.
Duschar du varje dag? Japp. Tvättar håret på kvällen och resten på morgonen.
Röker du? Nej, jag vill inte.
Gillar du skolan? Finns ju bättre saker, men min linje är bra.
Tror du på dig själv? Ibland.
Kommer du överens med dina föräldrar? Jag tror jag gör det, sen är dom dumma och så går det över.

STEG 6

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Nån snutt kanske.
Rökt?: Nopp
Shoppat?: Jao, men inte så mkt.
Ätit en hel ask müsli? Varför skulle jag göra det?
Ätit sushi? Men aldrig!
Stått på scen? Nä, det har jag inte.
Skejtat? Big NO-NO.
Bakat? Faktiskt inte :O
Stulit något? Nepp.
Ljugit? Hehe, vita lögner skadar inte..?
Kysst någon?: Vetej.
Kramat någon?: Kramar är det bästa^^

STEG 7

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? Nej
Blivit kallad hora? Inte vad jag vet? Vadå har du hört nå?
Blivit nerslagen? Nejnej, jag är för snäll.
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Eh. Nä? Jag går frisör, vad tror du.
Kastat en sten på nån ruta? Testat kanske?

STEG 8

I framtiden..
Namn på barn? Vettefan.
Hur vill du dö? Jag vill inte dö sjuk, och inte i en buss. Det är därför det finns säkerhetsbälten i bussar. Nä, jag vill dö medan jag gör nåt jag gillar. Älskar
Vad vill du bli när du blir gammal? Jag ska fortfarande rida när jag är 70.

STEG 9
Antal CD-skivor du äger? Typ inga. Smurfarna kanske?
Antal piercings? Fyra i öronen, vill ta på ett annat ställe sen..
Antal tatueringar? När jag vet vad jag vill ha ska jag göra en!
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: När jag var liten var jag och Josse i tidningen. Och när jag föddes?

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? SLAPPA.
Vad ska du göra i vinter? Hästar, slalom, skola, bygga snögubbar, hästar.
Vad gör du efter gymnasiet? Frisör i ett antal år, sen när jag blir äldre får vi se.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Nåt år funderar jag på att jobba utomlands.
Vad händer till nästa helg? Antagligen stallet.
Vad vill du helst göra just nu? Jag vill att det ska vara imorgon. Och så vill jag sova.

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?: Nejnej. Skulle nog inte ha tid heller om jag ska vara ärlig.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Ögon, allt kanske. Munnar oxå.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Jag tror Helle, hon verkar lite kär just nu;)
Hur gammal är din största kusin?: Äldre än mig iaf.
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar: Mamma är snäll, och rätt modig som ridit på Ruffa fast hon är rätt rädd. Pappa lär mig köra så han är rättbra;)
Bästa sommaren i ditt liv, och varför? Minns ej just årtalet, men de flesta somrarna har varit bra. Den här sommarens väder sög ju men=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: