-It hurts when I smile. - I can fix that for you.

Jullov at last!

Jag ska ta mig samman och överföra lite bilder från idag och igårkväll! Det var en supermysig kväll, jag färgade Carros hår och sen hoppade vi runt och var exalterade eftersom det blev så snyggt! Therese sov bort nästan hela kvällen... Haha!
Imorse satt vi och fixade oss och iaf jag åt frukost och sen for vi till skolan och chillade och åt en jättegod fruktsallad. Sen dess har jag inte gjort så mkt... Spelat Sims2 x)

Okej, jag hittar inte kameran, tror Sanna har snott den, så bilder får komma senare!
Godnatt!
Anna

Nu MÅSTE vi ha en photoshoot snart! :D

Datum: 2008-12-20 Tid: 17:34:55
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com/
Anonym

Love the snow! <3

Datum: 2008-12-20 Tid: 21:37:49
Anonym

Wtf, anonym? Eller svamlar jag? Jak ehr koko chrejzziih ock jak ehr RW!!!!!

Datum: 2008-12-20 Tid: 21:39:20
TessieBoy

Ni skulle ha väckt mig ! : (

Datum: 2008-12-21 Tid: 13:32:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: