We'll make the clock stop

Dissar-Matilda.

 

Jag har möblerat om i mitt rum, och slängt ut nästan all skit som fanns i det förr, det är jätteskönt. Och så har jag gjort mitt skrivbord till ett slags smink-bord, och jag älskar det!
Jag är jättetaggad till på tisdag, då jag och Anna ska göra ett litet fotoprojekt. It's going to be awsome!
Jag tror jag har fixat en modell, frågade Sanna först men hon säger att hon inte gillar att vara med på kort..
Bullshit, som min farmor skulle säga...

På tal om farmor så ska vi äta julmiddag hos henne på Julafton, det kommer bli grymt! Hon lagar jättegod mat, och innan dess ska vi fika hos mormor, och hon har gott fika. När jag hörde vår planering så blev jag bara fundersam - När ska vi öppna julklappar?!
Det måste vi tydligen göra på kvällen. Pappa föreslog morgonen, men vad fan är det? Det bästa med julafton är ju att vänta hela dagen på det där ögonblicket då man börjar dela ut julklappar, så att dela ut dem på morgonen blir ju.. Typ anti-klimax.

Nä, men jag är peppad på att sminka och så.. Jag ska gå och snoka på Make Up Store och kika på vad de har för roligt som jag skulle kunna använda. Jag vill ha en produkt som typ Stay In Shape eller Mixing Liquid.
Kanske båda^^

Nu orkar jag inte mer...
Anna

Totally awesome! ;D

Datum: 2008-12-21 Tid: 20:17:03
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: