Why don't you say so?

Jag har inte bloggat på jättelänge, men jag har varit alldelens för trött och upptagen.
I torsdags red jag med Josse, och det var roligt! I slutet gick det rätt bra ändå, fast det kan man inte säga om gårdagens ridtur på Gutten! Sjukt. Michaela red Dunder och vi red barbacka på ängen.
Grinden var inte stängd. Hästen fick damp. Ryttaren ramlade av. Hästen stack i galopp.
Och sen en gång till, men då satt ryttaren kvar på den sjukt starka och understimulerade hästen.

Det var inte kul att hoppa upp den där tredje gången...




Men idag är det min lediga dag, jag behöver den verkligen. Ja, det gör jag verkligen. Allt tär verkligen på mig.

Anyway you want it.


Söndag: Ridlektion (Hoppas det går bra...) och ridtur tidigt.
Måndag: Praktik och exponeringuppgift som skulle vara inne förra veckan.
Tisdag: Nationella Matte B, Försäljning och Service-prov, ridlektion (och säga upp mig inför nästa termin)
Onsdag: Slutar tidigt, färga Carros hår lila, rida i ragg, klippa Frida.
Torsdag: Josse?
Fredag: Familjen borta i Haparanda, jag är hos Carro.
Lördag: Tid att pusta ut?
Söndag: Ridlektion och ridtur tidigt...
Anna

Okej, så det blir inge mer på SRK? :(

Hey hey! Du har glömt att planera in luciashowen på söndag :)

Datum: 2008-12-06 Tid: 18:57:24
Bloggadress: http://stump-o-matic.blogspot.com/
j

Kan inte torsdag för jag & robin har 4 månader då, sen så är min enda lediga dag annars imorgon (måndag) :S :S :S mycket igång nu! Men hör av dig om du kan eller ej:)

Datum: 2008-12-07 Tid: 22:08:18
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: