Ännu en måndag

I helgen har jag varit i stallet och sovit hos Nico.
Allt var kul, mer eller mindre iaf=)


Hos Nico såg vi Epic Movie, haha lite weird, och Edward Scissorhands. Den var typ ändå söt, Nico är lite kär nu.

 Hon hade en tecking på väggen av honom, jag kunde bara inte fatta att det är Johhny Depp x)
Haha, söt.

Red Ruffa och Granis på banan igår, Ruffa var söt och duktig. Granis var speedad som fan!
Jag trodde aldrig hon var SÅ het, även om alla sagt det. Haha, fattar att Bea haft ont i armarna.

Nu är det en ny vecka, men jag är troligtvis ledig på fredag, hoppas på det!
Då ska jag jobba hos Maama, alltså Anna J ;P
Hoppas jag får rida Uckydoo då (A) Han var kul.


Jag ahr inte sagt det än, men jag har klippt mej=) Min hårfärg är lite konstig, men frisyren är skön.


Maria

edward är så goo ;)

Datum: 2008-02-11 Tid: 12:50:51
Bloggadress: http://mariaholgersson.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: