Första skoldagen efter jullovet

Var väl inte så farligt, vi hade en halv svenskalektion och en mattelektion. Jag är ganska så förvånad - Jag fattade saker på matten ^^ Men det går ändå långsamt x)
Jag hade ridning idag oxå, det blev Starlight idag, hon är jag ganska van vid. Men ändå så blev jag lite arg, hon blev himla stark där ett tag, men när jag lugnade ner mig så gjorde hon oxå det... Jag borde tänka lite innan jag handlar x) I helgen blir det födelsedagsfest hos Erika, kanske travet och så Ruffii såklart =)
Saknar min lilla skrutt, det har gått två dagar nu! HAHA.
Det ska fan i mej bli ett redigt dressyrpass, vi har tjollrat runt lite för mkt på senaste x)

Imorgon har vi materialkunskap + datorkunskap, hoppas det blir kuligt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: