Torsdag, snart helg :D

Idag har vi haft engelska, jag fick veta att jag bara fått G+ på min bokrecenstion, och jag är lite olycklig. Förhoppningsvis får jag fler chanser att visa vad jag kan.
Nu har vi lunchrast, vi börjar frisörtekniken om 45 min. Hoppas vi har något kul, så jag slipper deppa.
Ikv, 20.00 har jag insläpp. Ska väl inte till stallet förän vi 19, för att mocka och shiet.
Om jag kan, eftersom jag glömt mitt lånekort, ska jag till biblioteket idag och låna en bok om Skottland. Helst på engelska, för vi ska göra ett arbete om ett engelsktalande land.
Nu måste jag verkligen göra det här bra, med klara, tilltalande färger, bilder, kartor och välformulerad text.
Jag glömde säga, vi ska göra uppsatsen i "resebroschyr-stil".

Snart är det helg, Erikas födelsedagskalas är det som drar mest, hoppas alla kommer! ^^
Sen blir det Ruffa, och kanske travet eller Raggvaldsträsk... Blir nog kul hur som helst.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: