Måndag

Idag höll jag lektion för Cissi, hon fick hoppa lite och träna lite över bommar osv. Jag bossade typ runt henne, men det behövs. Det var rätt kul iaf, men när jag skulle rida hade det regnat så mkt att det var lerigt och blött på banan. Jag tänkte hoppa lite, men jag tror jag väntar tills det är lite torrare ute.

 
Fart var då ingen bristvara.

Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men på onsdag ska jag på drakrodden (eller vad det nu kallas) med Therese och Adam. Sen på torsdag så kommer Abbe och hälsar på, den lilla dvärgschnauzern som kanske ska dela hundgård med Hedda=) Blir kul. Jag och Anna ska oxå sitta barnvakt den kvällen.

Och jag ska rida hos Julia med Ida nån dag, jag längtar=)
Anna

Söt-Josse :)

Datum: 2008-06-24 Tid: 19:25:05
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: