Okeeeej..

Igår sa mamma att vårt internet hade lagt av. Jag litade på att hon gjort allt i sin makt för att fixa det, så jag orkade inte riktigt pallra mig upp för att kolla.
Jag antog att bloggen skulle få ta en liten paus, men just nu skriver jag för allt ordnade sig.

Det hände något rätt sjukt idag, jag och Anna for för att handla hårfärg på Coop (det är inte vad jag antydde på) och när vi skulle fara regnade det något så jävulskt! Seriöst, småspik och snöbollar (regn och hagel) föll från himlen. Innan vi kommit ut från parkeringen var vi blöta ända in till skinnet. Just nu är det sol ute, snacka om ironiskt.


Nu ska jag äta innan jag faller omkull.
Anna

Himmlen öppnade sig!

Datum: 2008-06-16 Tid: 18:52:14
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: