Ingen slalom för mig idag

Synd där, men det blir på måndag! Jag och Nico i vitbergsbacken ;) Se upp!
Det blir att snällt promenera till stallet och mysa lite där.
Pappa och Sanna kommer hem om kanske två timmar, de var typ i Luleå nu.
Imorn blir det stallet hela dan, med Josse=)

Okej, nästa vecka är det skola. Och datorfri vecka oxå.


Måndag: Frisörteknik hela dan, och kanske slalom med Nico på kvällen! Wie, då kanske Anna och Helle vill följa! Om de orkar efter den här helgen i Malå!
Tisdag: Typ svenska, och ja just de! Räkna matte hemma!=D Sen ridning på kvällen! Då hinner jag till Ruffa innan ridningen oxå!
Onsdag: Friluftsdag, halv elva ska vi vara på Srk. Yes! Ruffa sen.
Torsdag: Engelska och frisörteknik. Jag fyller 17 år! Intag kl åtta.
Fredag: Idrott och Naturkunskap. Klassfest. Får väl se hur det går med Ruffa den dan.
Lördag: Stallets årsmöte, och sen äter vi på tatung! Ruffa.
Söndag: Ta igen mej kanske? Ruffa.

Japp, det här är ganska mkt. Tycker jag iaf!

image54


Anna

Oj oj, full rulle :) Det där om i morn, bara om jag får åka snowboard, jag vägrar nå mer slalom x)

Datum: 2008-03-09 Tid: 21:15:13
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: