It's not my time to go

Jag stannar nog här, lilla bloggen min. Nu när Anna har fixat till litegrann, så är den mkt bättre! Tack=)
Har spelat Ratchet and Clank ett tag nu, det är jätteroligt! Särskilt när man får nya vapen eller uppdaterar de gamla. Jag kommer bli värsta nörden.
Tur att jag ska till stallet snart, och rida på lilla R. Så jag inte spelar bort hela kvällen.
Ska nog ut och rida med Catti (och Wilma såklart) imorn, om hon hör av sig. Måste försöka komma ut lite mer, nu när jag kan bra ridvägar! R klarar mkt mer that I give her credit for.

If I could save you
You know I would
If I only could save you
- But in a way
I saved you a little every day

www.shelthea.pixbox.se

Ni skulle bara se mig idag, när jag var ute med H. Utei skogen, på en äng, när H. sprang omkring och gjorde hundsaker, så byggde jag en snögubbe.
Det var inte en traditionell snögubbe, utan jag gjorde en staty på en piedestal. Jag kommer få pris för mina utsökta snögubbar, jag vet det!

Nåja, vi ses senare! /M.
amanda

Gillar din design :)

Datum: 2008-03-29 Tid: 18:33:39
Bloggadress: http://sundancekidd.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: