Känner mig lite skyldig..

Mot Lilla R. Har inte varit så aktiv den här veckan. Och så är det skitväder. Fan.
Tydligen så hade hon inte fått nån mat igår när jag "lånade ut" henne, och så stod rockarden mitt på infarten.
Nice. Jävligt nice.

Ursäkta mig, men ibland måste man få prata av sig.
Maria tycker att R har blivit så mkt piggare sen jag började ta hand om henne. Och att hon är gladare=)
Jag håller med, i början var hon inte speciellt rolig alls. Men nu <3


j

åh så bra att hon blir finare & finare, alltid kul med framsteg=)

Jag känner mig oxå lite skyldig mot Måns, men han ska vila en hel vecka utan motion alls för att bara få stressa av sig tyckte min tränare så jag tror nog inte att de är nån fara me Ruffatuffa isof, de är ju bara tillfälligt som hon blir lite mindre riden & så;)

Datum: 2008-03-13 Tid: 23:13:17
Bloggadress: http://jossipossi.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: