Konstig måndag

Då var det skola igen då! Vi hade en schemabrytande dag idag. Alltså, vi bryter schemat.
Vi skulle höra på en föreläsning om Spelberoende. Alltså alltså, om beroende av spel. Typ dataspel. Typ som killarna på våran skola är.
Fast killen som skulle föreläsa valde att skita i våran lilla skola, och lämna oss undrande. (Ursäkta, jag vill inte vara dum, ifall du körde av vägen eller om din farmor dog.)
Så vi svarade på en del enkäter ist. Frågor som "Tror du att andra människor kan läsa dina tankar?" och "anlägger du bränder?" var vanligare än man kan tro.
Och sen gjorde vi ett IQ-test. Jag kan säga att jag var väldigt smart. Jag klarade det fort, och jag är inte sarkastisk. Inte, sa jag.
Det var dumt, alla dessa frågor kändes som ett korsförhör. Det mesta av enkäterna var för forskning.
Men en var till skolsköterskan. De har oss under uppsikt. Så vi inte anlägger bränder. Eller ser saker som andra påstår sig inte se.
Jag är seriös!


Jag är väldigt elak idag, hela det här inlägger osar av elakhet. Det droppar elaka små droppar ur det.
Herrskap och Häxor-boken lär mig såna här formuleringar. Jag gillar det.

Imorgon har ja svenska, sen ska jag gå till Ruffa. Och sen ska jag på ridningen.
Idag gick jag till Ruffa, men så behövde jag göra nr2, så pappa fick hämta mig. Jag ska dit snart.

Love and Hate /M.

Anna

Haha, så härligt mycket sarkasm xD (Om det är nu det det heter) xD

Datum: 2008-03-10 Tid: 18:19:18
Lé Walrus

HAHAHA din blogg är ju bäst!
Du borde vara såhär elak oftare, jag är också bra på det nämligen, så vi kan håna folk tillsammas och grejer. Ett tidsfördriv värt att dö för! :D:DD:D:D:D:D:D:D
(nej, det var inte meningen att citera kent. ehe. shut up, you're under arrest)

Datum: 2008-03-10 Tid: 21:57:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: