Lång natt

Det började då med att vi skulle ha årsmöte idag, och sen träffas på Tatung för ätta fira att Katrin fyllt 40 år. För typ ett år sen ;) Iallafall.
Men det vart inget, men Zemen ringde och frågade om jag inte ville följa med till stallet ändå. Jag, Linda, Sandra och hon. Det verkade ju skoj, så jag sa ja.

Vi fick vänta minst 35 min på vår mat. Jättekul. Jättebra service.
När vi ätit klart, och pratat en massa, for vi hem. Sandra sa att vi kunde se en film hos henne, men Linda for hem.
Somnade vid sjusnåretdär på morgonen, vi såg film och sjöng Singstar. I flera timmar. Min röst var paj=)

Jag sov hos Sandra och sen där vid halv tolv pallrade jag mig ner till stallet och mockade. Nu är jag hemma och går runt som en zombie. Ehe.
Men det var ändå kul=)


Jag fick med mig Anna till stallet igår, och hon fotade en massa på mig och R.
Kolla in!
http://www.pixbox.se/alb_show_id741900_page0.html

Roligtroligt. Ska väl se om jag får på nån film typ Ratatouille. Eller så går jag ner och ser å tv=)
Love /M.
Anna

Så skojsigt ^^,
Jaa, jag foooota :)
Jag är lite speedad efter träningen x)

Datum: 2008-03-16 Tid: 21:26:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: