Lite roliga kommentarer idag

Ann-Sofie: "Den enda gången håret på huvudet reser sig, är på julafton när jultomten tar fram spindeln!"
Mamma: "Har du sett Katten Yogurt?" Det skulle vara Katten Gustaf annars ;P

Har varit på stan idag, och shoppat lite. En huvtröja (killmodell, ehe), en kofta och en ny bh. Extrapriiiis.
Vi missade bussen idag, jag och Carro sprang som attan fast det var halt. Såklart for bussen just när vi kom fram. Vi gav fingret åt den lilla skiten som körde. Carro tyckte att han skulle gå och dö.
Hehe.

Har just sett Grey's. Ganska komplicerade liv de lever i den där serien. För att vi andra ska få skratta åt deras misstag. Eller gråta med dem.
Jag vet att de inte finns på riktigt!

Josse har blivit sämre igen, så hon står inne och R får stå ute. Maria tyckte att hon blivit jättemkt piggare på morgonen. Inte sådär stel som förr. Kanske är det betfor´n som kickar in.
Nä, nu ska jag snart sova. Behöver ta igen lite sömn.
Love /M.
Anna

Du det där med att bussar kör ifrån en, det hände mig och Anders i måndags efter klarinetten, vi såg bussen komma så vi sprang och just när Anders vara framme vid dörren körde han iväg! Satan vad arg jag blev!

Datum: 2008-03-19 Tid: 22:21:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: