Nä nu!

Jag måste börja skriva om nåt intressant. Inte orkar jag med nån modeblogg, och det ä inte ens SÅ roligt att ha en heller.
Jag gillade mitt inlägg om mina framtidsmål, det kändes lagom vuxen och förståndigt. Fast jag fattar inte hur jag ska genomföra allt, jag är inge vidare självständig eller vuxen. Jag är stolt över migsjälv om jag handlar äpplen på Ica, eller typ åker buss själv.

Okej, tillbaka till inläggen. Kanske jag ska lägga in lite av mina vackra dikter? (A)
Hey, could give it a shot!


Solen skiner in mellan träden
mellan trädens grenar syns strimmor av ljus
över den mjuka vägen
Och jag vet att allt är stilla
Förutom jag
Andetagen river mig i halsen
och benen värker av rörelse
Tankarna blandas med bruset
av mitt blod som dundrar runt i min kropp
Snabbare springer jag
utan att hindras av rötter och stenar
som korsar mig väg
Snabbare och snabbare
Likt livet själv


Jag har knäproblem just nu, men jag älskar att springa. Det ger en sånt självförtroende, och man blir snabbt beroende av det. Att utmana sig själv.
Jag skrev den som för att beskriva känslan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: