Sjukgymnasten

Nu har jag kommit till skolan, mitt i rasten, tackochlov.
Den här sjukgymnasten var bättre än den förra, nu vet jag vad jag kan göra för att det ska bli bättre. Bör bli bättre, iaf.
Och nej, Anna, jag skojjade bara om knäoperationen. Jag har tydligen inte fel på knäna, utan på fötterna. Så det blir nya skor, såna där "bra" men dyra skor. Hoppas att de inte är fula.
Han sa att kanske om jag tar det lugnt, så kommer snedvridningen bli bättre, och jag kanske kan börja springa och röra mig normalt igen! Leendet på mitt ansikte!

Så, streching. Jag är tydligen väldigt stel i låren. Ehe.
Och så kanske jag ska börja simma. Eller, jag SKA börja simma. Nån som vill börja med mig, sådär en gång i veckan?

Love /M.

Anna

Jag blev nästan lite RÄDD där! :O :) Så bra att det "bara" var det då :) Mina fötter har blivit bättre av att gå i skor med stötdämpning, så du ska se att det blir bättre :)

Datum: 2008-03-18 Tid: 19:18:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: