Två idag + Två imorn

Ridturer alltså. Först R idag, hon var lite tittig, och blev Såååå rädd för en bro där bilar kör över. Hon har fan gått under den där i flera år! Sötcp-häst.
Och sen red jag Deviz på ridningen, vi red nästan in i väggen! Hehe, han tyckte det var jobbigt att svänga, men jag fick koncentrera mig lite och så gick det. Jag fick honom i hyfsad form. Hehe.

Sen var Linda lite upprörd idag, så jag gav henne en kram. Så söt hon var=) läser du det här så HEJ LINDA!=D
Jag tror inte hon gör det, men.

image59

Den här galna hunden skällde på mig när jag kom hem!

Jag har typ fått lite läsare, jag är något stolt! Yes, en kommentar när jag kommer in!
Hoho!



Tönten två km i från dig (om det nu ens är 2km :P )

Haha, det är så kul att läsa din blogg, du harså mkt humor ;)

Datum: 2008-03-12 Tid: 11:36:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: