Måndag och allt känns bra

Lektionerna idag var ganska sköna, vi pratade om färgstjärnan och målade med vattenfärger. Sen tonade jag Carros hår (tänk blod blandat med ketchup så vet du vilken färg vi använde).
Jag var på väl mot stallet, men började känna mig lite smått hungrig, så jag ringde till pappa och han var lyckligtvis på väl hem från jobbet. Sen fick han nåt ryck och bokade tid för ett syntest.
Det var ganska roligt/skrämmande. Tydligen och föga förvånande hade jag bra syn. (Det där lät skrytigt)
Jag fick till och med pappa att skjutsa mig till Royal!
Inhandlade en massageborste (som visade sig vara en mycket bättre manborste än de vanliga borstarna), ett par billiga ridvantar, en påse gummisnoddar, och en ansiktsborste. Jag är mycket nöjd med mina inköp.

image124

Eftersom jag gjorde en del saker idag, så hann jag inte till stallet så tidigt. Klockan hann bli åtta innan vi for ut, jag och Ruffa. Min vantar är nog sånda där förtrollade ena, för allt blir mycket roligare och jag blir mycket mjukare i handen. Red längs cykelvägen och svängde upp mot galoppbacken. Travade och galopperade mycket, hon var jättefin! Förutom då jag tänkte vända för att galoppera lite till, så travade token in på en stig bara för att slippa.

Igår var jag med Josse och Ida igen, och jag måste säga att jag har saknat dem otroligt mkt.
Btw, kom till mej den 1 Juni och bada i älven med oss! Badkrukorna får titta på om de nu måste.

IMORGON ÄR JAG LEDIG! Jag känner lugnet.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: