Onsdagmorgon, en sovmorgon till!

Najs, här sitter jag och flummar. Tar moppen till skolan kl 10. Jag glömde att berätta att jag och Anna tömkörde Ruffa igår! Vi testade hennes sele (som btw var alldelens för liten när jag började sköta henne. Seriöst, jag kunde inte få åt bukgjorden! Men nu är hon smalare, så nu kunde jag dra flera hål!) Den var jättefin, och passade typ till hennes träns. Anna lärde mig hur jag skulle hålla och allt, vi hade lite problem med halter och avsaktningar till skritt. Ruffa då (A) Men efter lite jobb så stod hon stilla så länge vi ville! Hon såg jättefin ut=)

Idag ska vi typ fara och se på Helles provlopp, jag hoppas bara att jag hinner med att fara till stallet.
Anna

Ja, ni var så duktiga så ^^,

Datum: 2008-05-28 Tid: 15:22:20
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: