"På'na!"

Ja, då var man vaken! (Har varit den i en timma eller så, men det lät bra att säga det)
Jag drömde en hemsk dröm, stod ut med den ett tag, sen ville jag vakna så det gjorde jag.

Idag blir det kanske Bergsbykiosken med Josse och Ida (?), sen ska jag och Mamma till stallet för hon ska rida! Höhö. Det är lika roligt varje gång, hon bör få börja lära sig rida lätt. Eller dvs. kanske lära sig hur man travar.

Idag är det morsdag, jag gav min present till mamma igår redan. En spray-hudkräm från The Body Shop.
Köpte den mest för att jag vill ha den själv.

image123

Luktar gott av blommor! Nästan som vår hägg brukade lukta.
Helle

Den luktar rågott :)

Datum: 2008-05-25 Tid: 22:15:05
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: