Permanentprov

Måste jag plugga till! Har det på onsdag.
Efter frisörtekniken idag så gick jag till Shell och köpte en godispåse till pappa (Ops, var lite sen!) sen traskade jag vidare till stallet. Såg på håll en gul rund sak på vägen, och det var såklart Ruffa med Tuva-Li på ryggen. Hann klappa lite på Ruffa och ge henne lite mat, sen kom pappa och hämtade mig.
Rolf hade varit och verkat Josse (FINALLY!), lämnat alla grejer i stallet och stuckit. Inte slagit på skor ens. Gamla skor slängda lite överallt, och han skulle tydligen komma tillbaka sen. Och ska sko Ruffi typ imorn eller nåt. Ja, weird.

På lördag far Coppan & Lilltrollet.
Anna

Det var på tiden :/

Datum: 2008-05-12 Tid: 20:22:54
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: