Rätt så bra dag!

Mamma väckte mig halv nio, najs!  Hade som sagt bad idag på gympan, kl 10-11. Var jättekul att bada igen, hoppade lite och dök. Jag är typ snabb på att simma, fast det tar på musklerna!

Efter det gick jag till stallet, och väntade på Cissi. Longerade sedan Ruffa, som var rätt så duktig. Sökte sig rätt mycket utåt, och jag var så snäll och följde efter. Blev dock less efter ett tag, och höll lite hårdare. Pappa kom med pizza till min hungriga mage, och den där apelsinfestisen satt inte fel!


Bea kom ut och mockade i hagen, som vi redan gjorde, och pratade igen om att helfodervärdskap. Hon är ju lite less på att hålla på med Katrins hästar, det förstår jag. För nån månad sen pratade hon ju om att jag skulle kunna ha henne på test i sommar, men nu är det inte värt alls för mig. Hon står ju ändå i Bodan, och jag kan inte vara där varje dag eller nåt. Nä, isåfall i höst.


Anna

Haha, Fuga söker sig typ både innåt och utåt, hon är knäpp X) Det är bra att du säger ifrån lite, menar med vad du vill med Ruffa menar jag :)

Datum: 2008-05-16 Tid: 22:06:33
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: