Sjuklingen..

Jah, då är man hemma då. Imorse kändes det som om jag hade en kudde där hjärnan ska sitta, och att svälja tog emot. Sååå... Jag tog ingen Ipren, då hade jag ju blivit frisk?!
Nä, att stanna hemma var min egna lilla plan. Jag brukar få så dåligt samvete om jag inte far till skolan, det börjar kännas litegrann. Men jag orkar bara inte.
Och imorse hade jag morgon, så jag tog mig till stallet (nattlinne underst, och mjukiskläder över)
och pappa hjälpte till (WOW!). Det var ändå ganska skönt, men det tog på krafterna..

Hoppas vi inte har nåt jävla nationella idag, eller att jag missar nåt stort.  Imorn har vi Nk-prov, jag har inte pluggat mkt alls, och orkar inte just nu. Gosh, ge mig helg!


Anna

Såg dig ju ;)
Jag sov typ 4 h i natt x)

Datum: 2008-05-08 Tid: 12:22:20
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Ge mig sommarlov!

Datum: 2008-05-08 Tid: 14:20:47
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: