Skön dag!

Något härlig dag, vädret perfekt och allting! Började dagen med en cykeltur till skolan, började cykla typ en timma innan vi börjar (vadå, jag hade tråkigt) och hälsade på hästarna på vägen. Fyllde vatten i hinkarna oxå.
Såhär såg Ruffa ut i morse:
 
På morgonen hade vi idrottsprov (vi hade fått instuderingsfrågor, 8 st, och provet visade sig vara precis samma frågor) och det gick ju smärtfritt. Och snabbt.
Vi spelade lite kort. Det är typ det vi alltid gör.
Sen hade vi nk, i typ 20 min. Åt lunch, taco, och sen cyklade jag till stallet igen.


image119
Fotograf: Anna Lindroth


Sen såg vi en orm!
 Sämst bild men jag vågade inte gå så nära.

Sen hjälpte jag Cissi tömköra Josse, och jag hittade Ruffas sele. Alltså inte lokselen. När jag började sköta om henne kunde hon inte ha den vanliga selen, hon var för tjock, men jag hoppas den passar nu (A)
Anna

Såg dig och Cissi utanför stallet idag när jag åkte med bussen :) Hoppas hon kan ha den, då kan jag lära dig att tömköra på volt :)

Datum: 2008-05-23 Tid: 20:38:39
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: