Sometimes I love just being me.

Nice kväll, även om jag var själv. Ute på den härligaste promenaden på länge, med musiken i örat och kraften i benen. Jag fattar inte hur aktiv jag har varit idag!
Jag cyklade till skolan, cyklade till stallet, red ca 1h,30 min, cyklade hem, (ok, käkade godis) gick Innervik runt med Hedda.

Ska upp tidigt och städa hos farmor, och sen ska jag på stan med Helle. Har en massa att göra!
Godnatt!
Anna

Jag har då varit jävligt effektiv ikväll, redigerat alla brölloppsbilder, paketerat dem, ritat upp min planlösning och gjort två collage (har glömt bort köket, hoppas ingen märker det :P) Imorn ska jag plugga fysik tills ögonen blöder x)

Datum: 2008-05-24 Tid: 00:17:04
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: