Staaalleeeet...

Igår gick jag och la mig tolv-nångång, såg Scrubs nere i rummet. Och så klev jag upp halv sju, Anna hämtade mig tjugo i åtta, så for vi och släppte ut hästarna. Cupido och Ucky var pigga så jag fick ont i mitt finger. Klämde det typ.
Efter att ha mockat och fixat (jag var hur trött som helst, som vanligt efter att vi mockat) så for vi på Royal, och sen käkade vi. Efter arbete känns det bra med en stor fet hamburgare.
Sen for vi tillbaka till Royal, och snälla Anna erbjöd sig att låna mig 329 kr (!) så jag kunde köpa en säck Krafft Miner Pellets!

Sen skjutsade hon mig till stallet.
Jag och Birgitta städade och fixade i typ två timmar. Jag t.ex, plockade bort stenar från banan. Och annat.
Ruffa var duktig idag, fast hon försökte smita litegrann från att jobba. Vi travade på volten, och hon är inte så jättemusklad så hon orkar inte gå ordentligt ställd hela tiden. Men nu är banan tillräckligt bra för att rida, så jag får väl jobba bort det.



Imorn ska hon vila. Som den här lilla skrutt-ponnyn jag hittade "död" i hagen!
Och jag och pappa delade en bergsby-glass idag! MUMS!




Anna

Trygg häst ;)

Datum: 2008-05-02 Tid: 16:46:40
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se
Helle

Ååh, Bergsbyglass! :O :D GOTT!

Datum: 2008-05-03 Tid: 19:28:01
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: