Tisdagmorgonen sov jag bort

Det känns rätt skönt, att vara ledig såhär. Vaknade vid 12, och nu ska jag ner och duscha och äta frukost. Måste nog ut med Hedda, hon är nog här någonstans, och sen tror jag att jag sticker till stallet.

Personer som ska bada den 1 juni: Jag, Sanna, Anna, Helle. Jag försökte övertala Ida och josse, men vi får väl se.. Sen tyckte jag att Carro och Therese skulle komma! Haha!
Therese ska komma och rida på fredag, typ, och några dar efter skolavslutningen ska vi till Luleå och shoppa. Och äta på Dagobert! :D

image125
Anna

Lyckost, själv har man suttit instängd i tre timmar med ett fysikprov ;)
Bada! :D Dagobert

Datum: 2008-05-27 Tid: 13:29:28
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: