TJURSKALLE!

Red alltså idag, det gick då inge vidare. Ruffa blev tjurig, jag blev tjurig. Jag blev arg.
Försökte slappna av, men det är inte så lätt hela tiden. Känner att jag har en stor klump av ilska gömd någonstans.

Gjorde iaf bort permanentprovet idag, så nu har jag inga fler prov i veckan!
Fast jag har matteprov, dataprov och idrottsprov nästa vecka. Och nu på fredag ska vi simma.
Imorn ska jag och Cissi rida ut, vi skulle ha gjort det i lördags, men vi fick lov att flytta det. Jag tror jag ska longera på lördag, hon är typ stel i höger sida. Och hiskeligt stark.

Jag ska sluta svära. Annars skulle det finnas minst två svärord i ovanliggande text.
Anna

Let it out, just let it out.

Datum: 2008-05-14 Tid: 20:14:14
Bloggadress: http://dagboken.trackback.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: