Helg

Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på jättelänge! Jag orkar inte och så vidare..
Men gårdagen var bra, jag tror jag var i Ragvaldsträsk (kommer inte ihåg höhö!) och sen på kvällen var jag och mös hos Josse, med Helle och Ida oxå! =)

Idag körde jag till Ragg och red ut en sådär 1½ timme med Dunder. Det var mysigt men lite kallt och han var lite halvdampig ibland hehe! Det är nästan lite läskigt, det är ju allhelgona i helgen och där Dunder blev jätterädd och inte ville gå förbi är några hästar begravna. Booooho! Han till och med stack iväg.
Vi kom vidare hur som helst, och tog oss ända bort mot crossvägarna och följde efter en annan ryttare+häst. De såg oss inte, men Dunder gick jätteroligt med huvudet sänkt mot marken som en riktig spårhund!

Imorn ska vi fara och kolla på Mormors utställning i Bureå och sen ska jag fara och hälsa på Bea och gänget på Tuvan. När jag red idag så tänkte jag på Bea och Cissi och så "Dahh-dah-dah. Svampbob? Jag är redo - Depression." fick jag ett sms! Från Cissi och hon ville att jag skulle hälsa på i stallet. Jag ba: Jag kommer imorn!
Det kommer bli jättekul och jag ska baka muffins tills dess!

Ciao!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: