I can't believe it's weekend!



Okej, var ska jag börja?

1: Idag red jag ut på Dunder och äntligen är underlaget så pass bra att jag har kunnat trava och galoppera! Det har varit kasst utomhus de senaste... veckorna.. och det har varit jättemörkt i skogen. Men nu hittade jag en fin belyst väg, och även om han varit lite tjollrig så var det ändå riktigt roligt! Jag sjöng "Let it snow" hela vägen.

2. Jag red oxå Gutten idag, jag brukar träna NH med honom flera gånger i veckan, men jag vet inte hur kul han tycker det är. Jag tror han tycker det är "tråkigt" eftersom han inte får jobba med kroppen utan bara med huvudet. Men ridturen idag alltså! DEN MEST FUCKING AWSOME RIDTUREN NÅGONSIN! Det har aldrig gått så bra när jag ridit honom, och vilken form han gick i och vilken kraft! Jag red barbacka med typ långa tyglar och använde bara vikthjälper. Man behöver inte ens driva. Och lurade in honom till att flytta framdelen perfekt! När han inte tror att vi övar, och jag inte är på honom att göra som jag vill hela tiden, så var det ju inte så farligt..

3. När jag kom in med Dunder i stallet och ställt in honom i boxen, så hörde jag något konstigt ljud. Det lät som en dov nysning, eller en hostning. Eftersom jag inte kunde se någon blev jag kanske spänd, och det fortsätter låta, från andra delen av stallet. Skrajsen som fan går jag mot en box och kikar in, men sen inget. Sen hör jag något från andra sidan dörren, som står öppen och mot väggen.
Det lät som en döende katt lr en råtta eller, enligt min skenande fantasi, som en typ.. Hustomte. Jag tog tag i en grep och pillade upp dörren och där satt Felicia och hennes kompis och försökte hålla inne skrattet.

 Huh?



4. Farmor har varit i tidningen, hon blev dumpad på busstationen när hon var sjuk och fick ingen hjälp. Lite kul att ens farmor säger "Bullshit" i tidningen.

Nej, nu ska jag ta och se en film lr nåt och äta min ananassplit-glass!=)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: