Matilda och Dunder på villovägar

Dagen: Pappa skjutsade mig kvart i nio till skolan, vi har klippt hela dagen och jag klippte till och med Mickiloo och det gick jättebra! Efter skolan så tog jag bussen till Ragvaldsträsk och red ut på Dunder i en och en halv timma kanske. Rätt så stolt över mig själv eftersom det var mörkt och GANSKA så kallt. Det var lite flummridning längs vägen och sådär.
Sen tog jag och Daniel in de andra hästarna, och Gutten hade nått damp för sig, och jag höll grimskaftet jättekonstigt eftersom jag hade både vantarna och hans vanliga grimma i handen (använder NH-grimman och grimskaftet) och han var jättestark och inget blev riktigt rätt. Men som tur är så löste det sig snabbt även om det var rätt så drygt.
Sen blev det att fika inne hos Julia, det var födelsedagstårtor och annat smaskigt så jag satt där och myste en stund!

Nu är jag hemma och ska käka middag.. Och sen glass hade jag tänkt. Har någon nallat av min sista glass tror jag att jag lägger mig ner och dör...



Det är ju lite skillnad NU och DÅ. Hoho!



Helle

Haha, jag minns när hon var bäbis och vi sov i köket med henne och hon släppte värsta äggfisen! ;D

Datum: 2008-11-25 Tid: 13:00:32
Bloggadress: http://travgalen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: